Τι σημαίνει για ένα βαγόνι τρένου η προσαρμόσιμη μεταφορά (βίντεο)

Εκτός από το υπόγειο τρένο του Έλον Μασκ και το αυτόνομο-χωρίς οδηγό τρένο της Αυστριαλιανής ερήμου θα ασχοληθούμε με ένα άλλο θέμα περισσότερο συνηθισμένο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο λειτουργεί μια εταιρεία που ονομάζεται 42 Technology και δουλειά της είναι να βρίσκει καινοτόμες λύσεις σε διάφορα προβλήματα. Τελευταία συνεργάζεται με τη βιομηχανία σιδηροδρόμων της χώρας της για να ξεκινήσει το Adaptable Carriage, ή αλλιώς την προσαρμόσιμη μεταφορά, στα τρένα. Είναι ένα σύστημα το οποίο επιτρέπει στις εταιρείες εκμετάλλευσης αμαξοστοιχιών να προσαρμόζουν καθίσματα και τραπέζια για να δημιουργήσουν επιπλέον χώρο για φορτίο. Επίσης η λύση αυτή διαθέτει σχεδίαση καθισμάτων που διπλώνουν προς τα εμπρός για να διευκολύνει τη μετακίνηση. Έχει και μηχανισμό ολίσθησης για τη διαμόρφωση των καθισμάτων σε καθιστή θέση κατά μήκος του βαγονιού.

 

Η εταιρεία υποστηρίζει οτι το νέο αυτό σύστημα μπορεί να εφαρμοστεί και σε σιδερένια βαγόνια και σε πιο μοντέρνα τρένα αρκεί να χρησιμοποιηθούν συρόμενα καθίσματα. Όλα τα καθίσματα, τα τραπέζια και οι οθόνες προβολής είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους και μπορούν να μεταφερθούν μέσα στα βαγόνια. Το σύστημα ελέγχου ασφαλίζει και τα καθίσματα των επιβατών και το φορτίο. Επίσης μπορεί άμεσα να ενσωματωθεί με τον μηχανισμό ελέγχου του φορτίου προκειμένου να κλειδώσουν οι πόρτες για να είναι οι επιβάτες ασφαλείς.

 

Η νέα αυτή λύση αναπτύχθηκε στα πλαίσια ενός διετούς προγράμματος για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων σύμφωνα με συγκεκριμένα πρότυπα, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από την Βρετανική βιομηχανία σιδηροδρόμων. Το νέο σύστημα αναμένεται να βοηθήσει στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προκαλείται από την κίνηση στους δρόμους και θα κάνει τις μεταφορές των προϊόντων πιο γρήγορες.

Το σύστημα αυτό είναι έτοιμο για δοκιμές και μπορεί είτε να εγκατασταθεί εκ των υστέρων σε υπάρχοντα βαγόνια είτε να ενσωματωθεί σε καινούργιες κατασκευές.

Διαβάστε επίσης:Ένα τρένο χωρίς ράγες εμφανίστηκε στην Κίνα